'דגל' החלה באיסוף נתונים למפקד: "אנחנו כמו חיילים"

    "הנה רק יצאנו מהועידה ואנחנו כמו חיילים. התחלנו לבקש נתונים וכבר קיבלנו. למרות שאנחנו לא צריכים נתונים כי יש לנו נתונים מהבחירות. אבל כדוגמה בבית שמש שיש הרבה קולות חדשים צריך לעשות פילוח"
    איתי גדסי 13 Comment on 'דגל' החלה באיסוף נתונים למפקד: "אנחנו כמו חיילים"

    ב'דגל התורה' התחילו באיסוף נתונים למפקד הארצי • לאתר 'קול חי' נודע כי ב'דגל התורה' פנו כבר לגבאים וראשי קהילות וביקשו נתונים מעודכנים על מספר בתי האב והמצביעים למפלגה • ומה עם ה'פלג הירושלמי'?

    "הנה רק יצאנו מהועידה ואנחנו כמו חיילים. התחלנו לבקש נתונים וכבר קיבלנו. למרות שאנחנו לא צריכים נתונים כי יש לנו נתונים מהבחירות. אבל כדוגמה בבית שמש שיש הרבה קולות חדשים צריך לעשות פילוח"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב'דגל התורה' התחילו באיסוף נתונים למפקד הארצי: לאחר שהועידה הארצית של 'דגל התורה' הסתיימה לאחר שהיא התקיימה בשבוע שעבר בחפץ חיים, במפלגה התחילו באיסוף הנתונים לקראת המפקד הארצי, זאת כהמשך להצהרות הרבות בוועידה סביב הקמת מפקד שישים סוף למחלוקת סביב חלוקת הקולות מול אגודת ישראל.

    לאתר 'קול חי' נודע כי ב'דגל התורה' פנו כבר לגבאים וראשי קהילות, בעיקר בערים מתפתחות כמו בית שמש, וביקשו נתונים מעודכנים על מספר בתי האב והמצביעים למפלגה. בערים מרכזיות דוגמת בני ברק וירושלים לא נראה שיהיה צורך לעדכן את מאגר הנתונים, משום שהשינוי שחל בהן מאז הבחירות הוא לא גדול כמו בערים מתפתחות אשר שם יש שינוי משמעותי מאז הבחירות.

    מי שמנהל את המפקד הארצי הוא מזכ"ל 'דגל התורה' יעקב אשר, שהחל לעבוד על איסוף הנתונים ועיבודם לקראת הצגתם לגדולי ישראל. ובימים הקרובים יתכנסו ראשי המפלגה לקראת הכנת הנתונים להצגה.

    יצוין, כי לעת עתה אין תגובה מ'אגודת ישראל' למפקד, וב'דגל התורה' אומרים כי "גם לאגודת ישראל יש את הנתונים הללו, זה מהמחשב המרכזי של הבחירות הארציות, ואין סיבה שיערערו על כך".

    מי שאישר הבוקר את הדברים הוא סגן ר"ע בית שמש שמוליק גרינברג שאמר ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "הנה רק יצאנו מהועידה ואנחנו כמו חיילים. התחלנו לבקש נתונים וכבר קיבלנו. למרות שאנחנו לא צריכים נתונים כי יש לנו נתונים מהבחירות. אבל כדוגמה בבית שמש שיש הרבה קולות חדשים צריך לעשות פילוח".

    איך תדעו מי שייך ל'פלג הירושלמי' ומי לא? "דווקא בבית שמש אפשר לעשות פילוח הכי מדויק כי כאן הייתה ריצה מחולקת של 'שלומי אמונים', אגודת ישראל' ו'דגל התורה'", אמר גרינברג.

    עדיין לא ענית לנו על השאלה, מה עם 'הפלג הירושלמי': "אנחנו יודעים מי שייך לאן, הציבור הליטאי בבית שמש רובו ככולו 'יהדות התורה' מלבד בודדים שיודעים במי מדובר".

    עוד הוסיף גרינברג כי "בהמשך יחליטו איך יהיה המפקד ויהיו פתרונות להכל, כעת מתחילים ויוצאים לדרך", לדבריו, "מדובר ברמת דיוק של 95 אחוזים בפילוח ובמפקד 100 אחוזים".



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      בטח דגל יגידו שהם עוקפים את שס במספר המנדטים

      1. תרגעו הם בסך הכל רוצים להוסיף קדוש שם שמים אין שום ענין להכפיש אותם, מבטיח לכם שהם מאושרים עם כל נציג נוסף של שס.
        להוא שמדבר על הכת הנורבגית – (אני אישית מעדיף את שבדיה,) כל מי שרוצה להוסיף עוד נציג לקדוש שמו יתברך מצטרף לכת הנורבגית??????
        מתי תפסיקו לפעול מהאינטרסים האישיים שלכם ותתחילו לחשוב על צער השכינה?

    2. 12

      וואוּוּוּ זה אומר שהכת הנורווגית הולכת להפעיל עוד פעם טרור, שיצטרפו למפקד שלהם?
      בזה יש להם הרי ניסיון!

      1. שוטה שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 11

      אוי גרינברג, כמה נאיביות, כמה אתה טוב בזה… בית שמש היא העיר היחידה שברשימה של 'דגל' הכניסו נציג של 'עץ' – ישראל סילברסטין, כי הבינו שבלי אנשי 'עץ' לא עוברים את אחוז החסימה.
      שלושת רבני העיר הבולטים – הגר"נ קופשיץ (הקריה החרדית), הגר"צ פרידמן (רמה ג') והגר"מ גולדשטיין (רמה א') הינם אנשי 'עץ' מובהקים.
      האמנם: "בבית שמש כולם יהדות התורה מלבד כמה בודדים"???

      1. למוטי (תגובה 8) יפה לך שבחרת את "שלושת רבני העיר הבולטים" לפי מה שנראים לך (בטעות) כאנשי עץ. ובכן הבולט היחיד ברשימתך הוא הרב פרידמן שהוא אכן בולט בחריגתו כאיש עץ. אך כמעט ואינו דורך בבית שמש. הוא רב בית הכנסת "אהל יעקב ולאה" בשיכון אור החיים בב"ב. ובבית הכנסת שלו הכריזו ופעלו להצביע ג'. כלומר, הוא שומר את ה"זכות" להיות איש עץ לעצמו, עקב טובה אישית שקיבל מהרב אויערבך. אך אינו מסית את קהילתו.

    4. 9

      בס"ד
      מידיעה יש בבית שמש מאות קולות מציבור ירושלמי שמשתייך לדגל והצביעו לכח בבחירות לעירייה

    5. 7

      הם בטוחים שכל הציבור הליטאי שייך להם חוץ מכמה בודדים, זה פשוט דרך ההתנהלות שלהם, הזיות ילדותיות, ואחר כך בבחירות הם חוטפים את האמת בפרצוף. כמו בבחירות לעיריה לפני שנתיים, שהם היו בטוחים שעץ יקבלו כמה אלפי קולות בודדים ואח"כ הם קיבלו 15,000 קולות רק בשלש ערים.

      ובקיצור נמרץ: הם עומדים לספור אלפי אנשי עץ, בתור קולות שלהם.
      אנשי אגודת ישראל ראו הוזהרתם (בעצם אין צורך להזהיר, כי באגוד"י ממילא לא שמים על המפקד ההזוי הזה).